یادداشتهای من از خودم
یادداشتهای من از خودم

یادداشتهای من از خودم

شاید دیگه هیچ استخدامی دولتی شرکت نکنم

آخه یکی نیس بگه تو نه پارتی داری و نه اهل زبون بازی هستی چرا خودتو جلوی این آدما کوچیک میکنی ....

آزمون استخدامی فولاد خراسان98 بدترین و ناجوانمردانه ترین آزمون استخدامی بودی که دادم ....

نه کسی پاسخگو، نه جوابیه ای، نه اعلامیه ، نه ... نه ... نه... .................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد